2011. február 28., hétfő

Szülinap

Ma van a szülinapom. A 36.


Ennek örömére megajándékoztam magam néhány békés, netezős órával, ami többnyire kézműves blogok erdejében bolyongást jelent. Felbosszantott, hogy ilyen-olyan tagság híján nem tudok hozzászólni szinte semmihez. S bár van saját honlapom (www.patricia.hu), az évek óta vár egy profi honlapszerkesztőre meg egy csomó tervezős-válogatós időre. Majd egyszer ez is lesz..., addig itt gyakorolok:)


Mindig "csináltam" valamit. Gyerekként 8 évig kerámiáztam, hímeztem, majd kamaszként kötöttem és varrtam.
S bár logisztikus mérnök-közgazdász szakmám elég távol esik ezektől vagy pont egyensúlyi ellenpontként szükségem van az alkotásra.

Holnap 9 éves Áron fiam és 7 éves Virág lányom "picikori idejében" kacérkodtam az üvegfestéssel, majd évekig a keresztszemes és a decoupage volt A HOBBI. http://paat.gportal.hu/ Termékeimet több vásáron is sikerrel adtam el, s most, hogy 2 éves Vilmos fiammal vagyok itthon ismét termelési kapacitásaim szabadultak fel:)
Valami ilyesmikről tervezem hát vezetni e blogot, meg az utóbbi évek patchwork-horgolás-kötés fejleményeiről.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon várom! :)
Én is Patrícia vagyok, szintén három gyerekkel, és szintén nagyon szeretek kézműveskedni! Csoda hát, hogy megörültem, hogy rátaláltam a blogodra? :)) Csak írás terén is tessék kicsit termékenyebbnek lenni:))ÚÚgy örülnék neki:)

Vica írta...

Szia Paat!
Most találtam rá a blogodra. Sok évnyi agyagozás, gyöngyfűzés, stb. után most kezdek kötögetni és talán nemsokára horgolni.
(És pont 10 évvel vagyok fiatalabb nálad.)
Vica

Paat írta...

Szia Vica! Örülök, hogy csatlakoztál, remélem sok jó ötlettel tudlak segíteni kötős-horgolós terveidben!:)