2011. április 29., péntek

Rendes fotók végre az utóbbi hónapok kötéseiről

Végre ráért a húgom is, mint modell, a férjem is, mint fotós, én meg tarthattam a derítőlapokat:)))

A már írt két Toscana Ercsutól:






Az Amelie-ben megjelent stóla szintén tőle:




Aztán egy saját terv:
Fentről 60 körüli szemre kezdtem 5,5-es tűvel a passzét, amit eredetileg szépen visszahajtani és levarrni terveztem, de végül így tetszett jobban. Simán a felülről kötött raglán elven kötöttem, csak 4 egyenlő részre osztva és a "középszemek mellett 1-1 ráhajtással szaporítva minden második sorban. Ezt azért a másodikban, mert mivel körben kötöttem, nincs vissza-sor. Szólj, Druszám, ha részletezzem tovább!

Két évesre tunika, hétévesre póló. Ezt a vásárra kötöttem és el is adtam:)
S végül a darab, ami miatt tavaly ősszel előkerestem régóta porosodó kötőtűimet:
Imádom, akárhányszor csak felveszi. Szerintem olyan elegáns:)





4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia, nagyon szépek!!! Nagyon ügyes vagy!

Ennek a kislány poncsónak van leírása?

Paat írta...

Köszi! Leírás nincs, de mindjárt kreálok alá egyet.

Nanga írta...

Nagyon szépek :)
Két kérdés: milyen fonalból kötötte(d) Ercsu stóláját? Nekem nem volt bátorságom színátmenetesből, de mutatós.. És a Gilice tartja a blokkolást? Köszi!

Paat írta...

A stóla fonalát a helyi kézimunka boltban vettem, török eredetű, 10% mohair és a többi akryl. A színei miatt szerettem bele.
Igen, a Gilice tartja a blokkolást használat közben, bár mosni még nem mostam... Nekem a színtartással lesz gondom, mert lánykám pólójára horgoltam egy rózsaszín szegélyt és kb. 5 mosás után már sokkal fakóbb:(