2011. június 10., péntek

Addi

S most az ADDI tűkről az én tapasztalataim:
Ami elsőre lenyűgöző, az a kompakt forma. Egy színházi borítéktáska méretű tok, s ezzel megoldva a kötőtűid tárolása. S aztán itt jön is egy apró gondom: ha valaki családi angyal meglepne egy készlettel, akkor mit csinálnék a többivel? Ti sem dobnátok ki a tűiteket, nem? Tehát két csomagot kéne tárolnom...:)

 Mesésen könnyű, mintha nem is kéne semmit tartani. Most bőven van összehasonlítási alapom, mert türelmetlenségemben elkezdtem egyenes tűn, de leszakadt a kezem, mire kinőtte. Nem is tudom, miért köt valaki egyenes tűn.
A cserélhető damilok kényelmesek, rugalmasak, nem tekerednek... Tuti.

Nekem egy gondom volt ezzel a csipke készlettel (ha jól tudom a klasszikus hosszabb), hogy a rövidke tű rész véget ért rögtön a tenyérélemnél, pedig teljesen átlagos a kezem. Tehát nem tudtam a szemeket úgy továbbitani, hogy letámasztom a hasamra/karfára/combomra...ahogy ülök. Mindig meg kellett fognom a bal kezemmel a jobb tű hegyét, és jobb kézzel húzni tovább a szemeket. Erre szokatlan volt átállni.

Mindezzel együtt köszönöm az 1001 fonalnak, hogy kipróbálhattam!
Remélem, most már tHs is küldi a címét, mert itt vár a készlet napok óta becsomagolva...

1 megjegyzés:

tHs írta...

Valamiért nem jelent meg az az üzim itt nálad, amibena címem volt, pedig még aznap elküldtem, ahogyana másik megjegyzést is!
mindegy, most leírtam a blogomban és köszi!

NAgyon szép lett aq kendő én is azt kötök belőle :)