2011. december 23., péntek

Szerelmem szoknya

Barátnőm 12 éves nagylányának készült karácsonyra és csak ma reggel fejeztem be, de mielőtt belefognék a saját ajándékok mutogatásába, gyorsan hozom ezt a szerintem igazán "csincsi-bincsi" darabot. Erre igazán büszke vagyok, nagyon tetszik még mindig a saját modell szoknya, amit nemrég a lányoknak is varrtam

A termo alsószoknya csípőn hordandó, így nem a megfelelő szinten áll vállfán, a modellnek meg ugyebár meglepi lesz. Annyira tetszenek az anyagai, hogy ha nem lenne felnőttként előnytelen ez a forma, szívesen hordanám. Bár vettem anyagot magamnak is...:)

2 megjegyzés:

Csilla írta...

Ez tényleg nagyon szép, nem csoda, hogy annyira oda vagy érte.

Paat írta...

Köszönöm Csilla! Persze ez mindig időszakos:)...hogy az ember miért van oda...:)