2012. január 6., péntek

Mary Jane slippers

Egyestés alkotásnak bátran ajánlom mindenkinek! A mintát itt lelitek, a más méretekről meg írok majd, ha gondoljátok, mert most azok kalibrálásán ügyködök. Az eredeti normál női méret 5-ös tűvel, én 6-ossal horgoltam, mert vastagabb fonalam akadt, de így bő lett egy kicsit (a hosszából levettem időközben) Virág is megkívánta, így itt a modell, ami alapján az Aldis nemezelendő fonalaimat papucsosíthatom! Csak a zsugorodási mértéket kell belőnöm... Ha valakinek van ezzel a fonallal tapasztalata, légyszi ossza meg velem!
Sapka-sál korszak után papucs korszak jön, vigyázzatok!
 És jól tudom, a fonalfalóban utálni fogtok a sok súlyos fonal miatt:))) Majd a nyári csipkékkel kompenzálom:)
Ercsu szép fagombjai nélkül mérve kereken 100g, s remek  fogyasztás, mert egy épp megbontott gombolyag fogyott el teljesen a sötétzöldből, amire amúgy is dühös voltam, hogy évekkel ezelőtt néhány méterért kellett megvennem:) Szeretem, amikor így eltűnik egy fonal a készletből, nyom nélkül csak alkotás marad, a "szemete" nem. Ezért jó a patchwork és  ezért csodálom a disznóvágást is:)))

 
Isten hozta két legújabb olvasómat, remélem szívesen maradtok !

Nincsenek megjegyzések: