2012. február 21., kedd

Kesztyűk szükség szerint

Még a nagyon zimankós napokra készült a nagyoknak nemezelt kesztyű, mert az iskoláig tartó 6-7 perces séta alatt lefagyott az ujjuk az 5 ujjas polárkesztyűben. Hát ez ráhúzhatták. Fagyos kezű kislányom oda meg vissza volt az örömtől; mindenkinek bátran ajánlom, szerintem jövőre magamat is meglepem:)


 Ezen a fotón száz évvel ezelőtti magam van Áronnal. Forróvérű Áronom nem viselte el a sálat, pedig azt még akkor csináltam, kesztyűt pedig eleve reménytelen volt ráadni. Vilmos megörökölte a szettet és visszabontott ugyanolyan fonalból készült most kis kesztyű is. Még a narancs polárból is találtam a kupacaimban:) Raktárkészlet, hej-haj raktárkészlet....:)


2 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Nagyon szépek! Az rózsaszín melír fonalas nagyon tetszik!

Paat írta...

Köszi, nekem is az jön be. Ha kicentizem, talán nekem is futja egyre:)