2012. február 1., szerda

Koraszülött-ruhák 2.

Két takaró készült az elmúlt napokban, melyek színe nem a kedvencem ugyan, mert évekig kerülgettem, hogy mi is legyen belőle, de mivel nagyon finom puha, így most megtalálta rendeltetését. A szerkezeti megoldásomra azonban büszke vagyok, mert a 8-as tűvel horgolt granny-t remekül feldobja és használatában is jól kiegészíti szerintem a termo. Ez utóbbit pelenkaöltéssel körbeszegtem és vékony szegéllyel összehorgoltam a két réteget. A fonal másik feléből fehérrel összefogva 12-es tűvel egy lusta darab készült csak, de jó melengetős ez is.:) Termo nélkül 230g fonalat használtam fel hozzájuk.


Ti hogy haladtok a készítgetéssel? Varrásokat is szívesen megnéznék, mert 1-2 kis bodyt tervezek, csak még gyűjtöm a bátorságom:)

4 megjegyzés:

Anita írta...

Szia! Szerintem nagyon jók!
Mekkora a takaró mérete? Én is tervezek készíteni,csak nem tudom,hogy mekkora lenne az ideális.
Eddig még csak egy kis sapokát sikerült kiviteleznem.

Paat írta...

Szia Anita!
Azt hiszem Zsuzsánál láttam, hogy 40x50cm-es méretre készüljünk kb. A horgolt 1-2 cm-rel nagyobb mindkét irányban, a kötött lusta viszont inkább négyzetesre sikerült: Olyan 42x46 cm. Szerintem ez nem olyan lényeg:) Jó munkát hozzá!

MrsYarnart írta...

nagyon aranyosakat csináltál! szerintem jó ötlet a termo-bélés! én eddig kötögettem, takarót és kis sapkákat. hamarosan megmutatom én is.

Paat írta...

Köszönöm!
A Tiéd biztosan művészi is lesz, az enyém inkább praktikus:) És fonalfaló...:)