2012. június 8., péntek

UTÁLOK BONTANI 4. - Laminária...

...avagy bontási bátorítás a hozzám hasonlóknak.
Ritkán kell bontanom, akkor is inkább a mintán változtatok.

DE EZ MOST ITT NEM ILYEN ESET. Ezt szemről szemre folytatnom kell!

Az elmúlt egy órában sikerült gatyába ráznom 2 lebontott sor utána  Laminariat. Annyira paráztam tőle, hogy tologatom hetek óta és az egész délelőttöt rászántam:) Mikor nemrég bontottam és visszaszedtem, annyira rendszertelen fonalhalmaznak nézett ki, ahol a szemeknek köze sincs egymáshoz, hogy végül kételkedtem, hogy valaha folytathatom, vagy újra, mélyebben kell bontanom.
Ehhez képes egy óra alatt lekötöttem a helyes mintasort (persze így is többszöröse a normálisnak:) ) s talán 10 szemet kellet 2 sorral lejjebbről visszahozni - persze gondosan számolva és sasolva honnan hiányzik -, és ugyanennyit megfordítani.
Rutinos bontók ezen biztosan nagyokat kacagnak, de én roppant büszke vagyok most magamra.
Hiába no, bontani is tudni kell!!!

Tanulságok:
-Gyerekkel való nyomdázás közben csak végső esetben kössek csipkét!
-Ha muszáj, akkor inkább horgoljak, az könnyebben bontható:)
-Hiába gondolom, hogy már 8. ismétlésnél megy a minta fejből, elég volt pár nap kihagyás és a sziromzárások közé félúton egy egész soron át elkezdtem egy újabb szirmot, azaz fejben összemostam két mintasort. Azon meg aztán vakon jól visszajöttem és csak az új mintasornál buktattam le magam
Ne legyek lusta megkeresni a mintát!!!!!

Eddig ennyi. Mehetek a szegélyekre:)

2 megjegyzés:

Görgina írta...

Én meg úgy bontok, hogy dühből az egészet!

Paat írta...

Aztaaa!!! Az nem túl kifizetődő az időráfordítást tekintve:) Bár szentül igaz, akkor teljesen tiszta lappal kezded lélekben is:) Nekem nem lenne erőm másodszor ugyanazt elkezdeni...