2012. augusztus 25., szombat

Tolltartók leírással

Szezonális készülődés. Olyan megható hogy mindkét iskolás gyermekem anya-féle tolltartót kért az új tanévre...:) Nekem az a módszer jön be, hogy külön pakolom a színes ceruzáikat - úgyis csak néhány órán kell - és külön egy kis tolltartóba az átlag tanóra igényeit. Felhasználók által válogatott színekből készültek:
(Férj is kért, de olyan gyorsan elragadta, hogy nincs róla fotó még)


Tolltartó bélésének "leírása"

A horgolt rész nem igényel sok kommentárt: mercerizált pamutfonal, hozzá illő tű jó szorosan. Kívánt hosszra láncszemsor, majd mindkét oldalán kispálcákkal (esetleg néhány díszítő mintával, de a túl magas szemektől elveszíti a tartását!) végighorgolva körbe-körbe készül a neszi. Merthogy persze nemcsak tolltartó lehet, az én első ilyenem is horgolós segédtartó:)
A tetejét rákpálcával zártam, amit én is itt használtam először, de csak bátran, nem nehéz!
Sok sikert!

Nincsenek megjegyzések: