2013. március 11., hétfő

Hímzett krókuszok




Ez a hímzés kb. 4-5 éve vár a befejezésre. Áronnak volt egy kisebb műtétje, így 3 napot töltöttem vele a kórházban. Még az ottani fény és kényelmi viszonyok között is kivitelezhető volt hála a nagy méretnek, 3 szálas osztott hímzővel.

Akart már táska lenni, de a hozzá remekül illő tulipános anyagomat végül elhasználtam másra.
Üveges keret mögé nem tettem volna, mert szerintem megöli a szép "púpos" textúráját:)




A minta M. Bastin. Terveztem anno az egészet kivarrni, de Vilmos születése után belefogtam inkább a nagy Beatrix Potter képbe. Ez utóbbival is haladtam mostanában, talán még készen lesz a gyerekek gyerekkorában, míg még van gyerekszobájuk és nem az unokáim érik csak meg:)
Szegélynek a selyemcukorka-színű Mano's silk utolsó métereiből horgoltam sávot.
Bizton állítom hogy boldogabb most, mint a hímzős kosaramban az elmúlt években:)

Nincsenek megjegyzések: