2013. december 25., szerda

Advent 23 és 24. KÉSZ és Boldog karácsonyt!

Advent 23

A 23-as készült utolsónak, aznap délutánra sikerült felakasztanom. A lámpás képet már megcsináltam, mikor Virág kiválasztotta ezt az ütős pinket. Hááát alig olvad bele a gyertya, de hagyjuk! :) Nem egyszerű 24 karakteresen különböző színt választani:)

Advent 24
A 24 már egy hete elkészült, mert anyósomnál vendégeskedett kontúrozási céllal. Előbb azonban egy gigantikus Mikulást kellett leszerelnem a karácsonyfa mellől, a 2-esről. Majd csórtam egy csomagot a 22-es macitól és kipótoltam a lyukat:) Megdolgoztatott.
Nem lett egy szolíd darab de kéééééééééééész a sorozat!!!! Annnnnyit, de annnnnyit dolgoztam vele, aminek a 2/3-a hobbi volt, de a többi izzasztó.

Ígértem egy közös képet, de mivel a háttérben a könyvespolc tarkasága van, egy montázs többet fog mutatni, ha lesz türelmem molyolni vele.


A dokumentáció kedvéért azért tadaaaaaam:



Aki jövőre kihímezné ezt a naptárt, az jobban teszi, ha még a karácsonyi hangulatban belevág, mert júliusban vicces, jövő télre hagyva meg lógni fog a nyelve, mint nekem:)
RICO havas házas terítőm

Én ezzel kívánok BOLGOG KARÁCSONYt minden kedves olvasómnak!

4 megjegyzés:

Rita írta...

Neked is boldog karácsonyt!
Tényleg nagy munka volt, de jövőre majd csak elő kell venni a szép képeket:)!

Paat írta...

Köszönöm szépen! Igen, engem is ez éltetett a végén, hogy ez a második, de egyben utolsó adventi naptárjuk. Robosztus kivitel, örökölhető:))))

Macus írta...

Gyönyörűek! Óriási munka lehetett.

Paat írta...

Azt hittem, nem is lesz kedvem tűt fogni egy darabig... Erre nekiláttam folytatni a még nagyobbat:)